Insumed Orvosi Diéta Terápia

Dietaktika

Jurányi Noémi: Fogyásom története

Insumed Sikertörténet I.

2019. április 15. - Dr. Lakatos Anna

Hogy is jut el egy 50 éves nő oda, hogy úgy döntsön a változókor kellős közepén életmódot vált és megszabadul közel ¼ mázsa felesleges zsírtól?!

Ahhoz, hogy ezt megértsük röviden vázolnám, hogy jutottam el az évtizedek alatt a „szerény”  94 kg-os  súlyhoz. Az egész mesém 20 évvel ezelőtt kezdődött, amikoris életet adtam fiamnak és a terhesség alatt felszedett 20 kg úgy tűnt, hogy nem akar elhagyni. Az orvosom biztatott, hogy 6 hónapra van szüksége a szervezetemnek a „visszarendeződésre” , de valahogy ez a  hat hónap egyre jobban kitolódott. Persze nem állítom, hogy a szülés után valamennyivel nem csökkent a súlyom, de a régi alakom már nagyon a távoli múltból derengett csak, amikor tükörbe néztem. Teltek múltak az évek és kezdtem beletőrödni abba, hogy már soha nem leszek vékony és egyébként is a felmenőim is mind , enyhén szólva ducik, így ezt adta a gép, nincs mit tenni. Így a magyarázat is megvolt ahhoz, hogy miért nem vagyok olyan szép vékony, mint az összes barátnőm a környezetemben, annak ellenére, hogy Ők mind 2-3 terhesség után is sikeresen lefogytak, csak nekem nem sikerült. Persze, persze hát a genetika: nincs mit tenni, enni-inni kell és ha ragaszkodnak a kilók, hát legyen. A változó kor közeledtével a helyzet kezdett tarthatatlan lenni és akkor már a szívem mélyén éreztem, hogy nem foghatok mindent a génjeimre és, ha egyébként szeretném még sokáig jól érezni magam a bőrömben tenni kell a nagy súlyom ellen. Rengeteg diétát kipróbáltam , de tartós eredményt egyikkel sem értem el, ugyanis mindegyik esetben a kalória megvonás sokszor járt együtt éhezéssel, ami számomra igencsak elviselhetetlen volt és amit ma már tudok,  az éhező ember nem tud fogyni,  persze ennek megvan a fiziológiás magyarázata is.

A Pál-fordulás tavaly nyáron következett , amikor úgy döntöttem, hogy a szervezetemnek tartozom azzal, hogy „jót” teszek vele, évtizedeken át állta a sarat, nem jelzett a cukrom, a magas vérnyomással sem büntetett, a koleszterinem is tökéletes volt és az izületeimre sem volt panasz, DE mi lesz, ha ennyi év után megbüntet – teljesen jogosan – és jönnek a bajok egymás után, hát nem , ennek véget kell vetni -  gondoltam  és a tettek mezejére léptem. Barátnőm akkor már az Insumednek köszönhetően jelentős súlytól szabadult meg, így volt számomra egy biztató példa. 2018 szeptember 11-én (kultikus dátum J ) elkezdtem a diétát, ami a vártnál sokkal könnyebben „működött”. Szépen elindultak lefelé a kilók és az eredmények egyre elszántabbá tettek. Felfedeztem olyan ételeket, melyek rendkívül egészségesek (alacsony GI-vel, ugyanakkor laktató ételek) és emelett finomak, nálam korábban ez a két kifejezés  antonima volt.  Eltelt 5 hónap és ma már büszkén mondhatom  - 24 kg feleslegtől szabadultam meg, könnyedén és extrém nagy áldozatok nélkül. Az életmód  változtatás nemcsak a napi 3x étkezésről  ( 2 por és egy főétkezés) szól, hanem emellett naponta sportolok intenzíven,  30-35 percet kardiózok  és kijelenthetem, hogy a mozgás is már a napi rutinom része, ami korábban a nagy súlyomnak és persze a lustaságomnak köszönhetően , elképzelhetetlen volt. Összességében elmondhatom, hogy életem legjobb döntése volt, hogy tavaly szeptemberben belevágtam és tettem valamit azért, hogy hosszútávon jól érezzem magam a bőrömben. Mindenkit biztatok arra, hogy mihamarabb hozza meg ezt a döntést és erre az Insumed módszere igazoltan alkalmas!

Jurányi Noémi

A bejegyzés trackback címe:

https://dietaktika.blog.hu/api/trackback/id/tr3614764784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása